hejhej goott nytt år !!

Orkade inte skriva på nyår men idag har min kusin linnea och min syrras kompis erika har sovit hos oss det var jätte kulför vi brack pomac och då skulle min syrra öppna korken och så flöggggggggg korken rakt upp i tacket och det blev typ ett stort märke . hhahaahaahahhhaaaaa
sen så skulle vi sova då var kl typ 5 och min kusin linnea kastade kuddar och sånt på mig men asså jag typ reagerade inte för jag var så tröt dom tycke typ att jag var knäpp som inte märkte något ......hhehehheeee
Och nu är min kompis jessica här och hon ska typ sova här vi har spelat madagaskar kartzzz det var ganska kul det var på ps3 som jag och familjen fick i julklapp fast spelet var jessicas men nu ska jag kolla klar på harry potter hejhejehjehej <3333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0