min dag...!

hejhej jag har precis kommit hem från rojin vi har sovit över i går  till idag .<33
jag har sovit hos henne 3 gånger den här veckan. skit kul !!!<33
och nu så har jag inget att göa så jag kommer skriva lite sätta in åter åt er och sen kommer jag att vara inne på facebook om du vill adda mig så heter jag julia gustafsson och jag har en svart hund som bild .
och nu lyssnar jag på p!nk och låten heter who knew live - i`m not dead tour dvd. den är rätt bra den också .
och sen idag ska jag till jackobsberg och spela lite bowling ska bli kul då ska jag visa vem som är bäst.
och nu ska jag äta frukost så jag skriver sen och säger vem som vann på bowlingen men set ni redan det är ju jag hahahah <33 puss och kram från allasjulia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0