17.09

hej hej idag ska jag på julbord ska bli ganska tråkigt men det är god mat men jag vet inte vad jag ska göra där så jag får väl stå ut men det är god mat sen när jag kommer hem så kommer jag nog vara inne på datan och vara inne på msn jag heter [email protected] inte flopan som jag heter på min blogg .
ok det äe bara adda mig om ni inte vet vad jag heter.
nu har jag så jävla tråkigt vet inte vad jag ska gröa men vi ska på julbord kl.18.00.
jag ska ditt men min syrra emelie och maggan pappa och en jobbar kompis till min pappa han heter jerker tror jag han stavas? vet inte men idag har jag ingen bild eller låt men ska göra det någon annan dag puss kanske skriver hur det gick på julbordet vi får se puss puss:-)<3333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0